Szkolenia zdalne

1. Zarządzanie stresem - forma zdalna
Celem szkolenia jest nauka radzenia sobie ze stresem. Uczestnicy podczas kursu nauczą się jak radzić sobie w trudnych momentach podczas pracy, a także jak przeprowadzać trudne rozmowy z klientami.

Szczegóły szkolenia do pobrania:

2. Budowanie mocnej marki własnej i firmowej + skuteczna sprzedaż w Internecie - forma zdalna
Celem edukacyjnym jest pozyskanie przez uczestników wiedzy na temat marketingu internetowego oraz jego roli przy utrwalaniu więzi na linii firma – odbiorca. Ponadto uczestnicy nabędą także wiedzę odnośnie najpopularniejszych działań marketingowych w Internecie oraz podziału rynku na względnie
jednorodne grupy konsumentów. Uczestnicy nabędą również umiejętności z zakresu tworzenia skutecznej promocji w Internecie, mediach społecznościowych i komunikacji marketingowej. Nabędą wiedzę na temat sprzedaży na Allegro a także prawidłowego funkcjonowania sklepu Internetowego oraz nabędą wiedze odnośnie praktycznego wykorzystania narzędzi marketingu. Uczestnicy nabędą również umiejętności z zakresu wskaźników efektywności sprzedaży oraz jej skutecznego wykorzystania we własnym przedsiębiorstwie.

3. Najważniejsze aspekty sprzedaży na Allegro – forma zdalna
Uczestnik podczas szkolenia zdobędzie wiedzę o technikach sprzedaży na Allegro. Dowie się również jak rozpoznać najczęściej popełniane błędy w sprzedaży w tym serwisie, w jaki sposób wyróżnić swoje aukcje pośród innych, który model promocji jest korzystniejszy. Będzie potrafił prowadzić skuteczną sprzedaż w tym serwisie, wykorzystując do tego poznane techniki i rozwiązania. Uczestnik dowie się jak radzić sobie przed kradzieżą zdjęć oraz opisów.

4. Facebook w strategii marketingowej firmy - forma zdalna
Głównym celem edukacyjnym szkolenia jest wdrożenie podstaw oraz nauczenie skutecznych i zaawansowanych metod wykorzystania mediów społecznościowych w swoim przedsiębiorstwie.Uczestnik szkolenia zdobędzie wiedzę na temat efektywnego tworzenia wizerunku
w mediach społecznościowych, które odgrywają aktualnie znacząca rolę na rynku sprzedaży.Uczestnik zdobędzie wiedzę na temat skutecznego zarządzania swoimi profilami na Facebooku.Uczestnik kursu nauczy się tworzyć atrakcyjny profil na Facebooku oraz wartościowe i przyjazne treści za pomocą bezpłatnych i płatnych narzędzi.Osoba na szkoleniu dowie się jak promować swój profil przez kampanie reklamowe na Facebooku.

5. Zarządzanie zmianą - forma zdalna
Celem edukacyjnym szkolenia jest pozyskanie wiedzy na temat skutecznych metod usprawniających wprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie i przygotowanie do wprowadzenia tych zmian.

6. Słowo vs. Obraz, czyli jak napisać dobry tekst i przygotować obraz wart tysiąca słów - forma zdalna
Uczestnik dowie się: jak wzmacniać widoczność strony firmowej w wyszukiwarce, jak poprawić SEO, jak wskazać praktyczne porady redagowania contentu w Internecie, jak wdrażać strategię content marketingową, w jaki sposób pisać, by użytkownicy chętnie czytali nasze informacje, jak stosować narzędzia perswazji skuteczne w internecie, jakie stosować mechanizmy i systemy monitorujące skuteczność oraz popularność contentu w sieci.

7. Negocjacje - kluczowa kompetencja w sprzedaży, czyli jak pokazywać obiekcje i osiągać założone cele - forma zdalna
Celem edukacyjnych usługi jest zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie negocjacji. Uczestnik dowie się m.in. jak przygotować się do pierwszego spotkania i jak rozpocząć negocjacje. Pozna znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej w negocjacjach.

8. e-sprzedawca 2020 ( promocja w Internecie, sprzedaż na Allegro, jak otworzyć sklep Internetowy, Facebook w strategii marketingowej firmy ) - forma zdalna
Celem edukacyjnym jest pozyskanie przez uczestników wiedzy na temat marketingu internetowego oraz jego roli przy utrwalaniu więzi na linii firma – odbiorca. Ponadto uczestnicy nabędą także wiedzę odnośnie najpopularniejszych działań marketingowych w Internecie oraz podziału rynku na względnie jednorodne grupy konsumentów. Uczestnicy nabędą również umiejętności z zakresu tworzenia skutecznej promocji w Internecie, mediach społecznościowych i komunikacji marketingowej. Nabędą wiedzę na temat sprzedaży na Allegro a także prawidłowego funkcjonowania sklepu Internetowego.