tel. 601 458 848 lub 887 038 880
Szkolenia sprzedażowe:
Oferta szkoleniowa
Instytucja szkoleniowa: SNH Magdalena Kaźmierczak-Polowczyk, NIP: 8272188298,
ul. Toruńska 1A, 62-800 Kalisz
Osoba do kontaktu: Koordynator ds. organizacyjno-szkoleniowych Izabela Wikaryjczyk
Tel. 887 038 880
Tytuł szkolenia: e-sprzedawca 2020 (promocja w Internecie, sprzedaż na Allegro, jak otworzyć sklep Internetowy, Facebook w strategii marketingowej firmy) – forma zdalna
Cel edukacyjny: Celem edukacyjnym jest pozyskanie przez uczestników wiedzy na temat marketingu internetowego oraz jego roli przy utrwalaniu więzi na linii firma – odbiorca. Ponadto uczestnicy nabędą także wiedzę odnośnie najpopularniejszych działań marketingowych w Internecie oraz podziału rynku na względnie jednorodne grupy konsumentów. Uczestnicy nabędą również umiejętności z zakresu tworzenia skutecznej promocji w Internecie, mediach społecznościowych i komunikacji marketingowej. Nabędą wiedzę na temat sprzedaży na Allegro a także prawidłowego funkcjonowania sklepu Internetowego.
Program szkolenia:
Efekty uczenia:
Wiedza:
– uczestnik posiada wiedze na temat roli marketingu
– uczestnik posiada wiedze na temat komunikacji marketingowej
– uczestnik posiada wiedze na temat promocji w Internecie
– uczestnik posiada wiedze o technikach sprzedażowych na Allegro
– uczestnik posiada wiedze o schematach, możliwościach i rozwiązaniach usprawniających sprzedaż na Allegro
– uczestnik posiada wiedze na temat prawidłowego funkcjonowania sklepu internetowego ( zna budowę sklepu, najważniejsze elementy i zagadnienia )
– uczestnik posiada wiedze na temat znaczenia Facebook w strategii marketingowej firmy
– uczestnik posiada wiedze na temat prawidłowego posługiwania się i wykorzystywania profilu Facebook w strategii firmy
Umiejętności:
– uczestnik potrafi zdobytą wiedze zastosować w praktycznym ujęciu
– uczestnik potrafi zwiększyć zasięg swojej działalności
– uczestnik prowadzi skuteczną sprzedaż wykorzystując do tego poznane techniki i rozwiązania
– uczestnik potrafi prowadzić skuteczną promocje w Internecie również za pośrednictwem portali społecznościowych
– uczestnik potrafi skutecznie dokonywać transakcji na Allegro.
Kompetencje społeczne:
Uczestnik nabiera postaw profesjonalnej prezentacji i marketingu swojej oferty. Nabiera odpowiedzialności za przekazywane w sieci komunikaty. Stosuje dobre praktyki i etyczne zasady podczas realizacji swoich działań marketingowych.
Liczba godzin szkolenia: 32 (22h – teorii, 10h – praktyki)
Cena szkolenia grupowego (3-4) 3 750 zł brutto=netto *
Cena szkolenia indywidualnego 5 000 zł brutto=netto *
Po ukończeniu szkolenia zostanie wystawione zaświadczenie o ukończeniu szkolenia i certyfikat
Zwolnienie ze względu na art. 43, ust. 1, pkt. 29 lit c. ustawy z dnia 1 1 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz.U.2018 r., poz. 2774 z późn. zm.), art. 69 a, art. 103 ust. 1 i art. 108 ust. 1 pkt 22j ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. 2019 r., poz. 1482 z późn. zm.)
Oferta szkoleniowa
Instytucja szkoleniowa: SNH Magdalena Kaźmierczak-Polowczyk, NIP: 8272188298,
ul. Toruńska 1A, 62-800 Kalisz
Osoba do kontaktu: Koordynator ds. organizacyjno-szkoleniowych Izabela Wikaryjczyk
Tel. 887 038 880
Tytuł szkolenia: Najważniejsze aspekty sprzedaży na Allegro – forma zdalna
Cel edukacyjny: Uczestnik podczas szkolenia zdobędzie wiedzę o technikach sprzedaży na Allegro. Dowie się również jak rozpoznać najczęściej popełniane błędy w sprzedaży w tym serwisie, w jaki sposób wyróżnić swoje aukcje pośród innych, który model promocji jest korzystniejszy. Będzie potrafił prowadzić skuteczną sprzedaż w tym serwisie, wykorzystując do tego poznane techniki i rozwiązania. Uczestnik dowie się jak radzić sobie przed kradzieżą zdjęć oraz opisów.
Program szkolenia:
1. Powitanie. Słowo wstępu: czym są dla Ciebie zadowalające wyniki finansowe?
2. Od czego zacząć biznes na Allegro.
3. Sprzedaż na Allegro kiedyś i dziś, czy nadal warto sprzedawać?
4. Najważniejszy jest tytuł i opis aukcji.
5. Jak stosować perswazję w opisach aukcji?
6. Jak się odnaleźć w nowym szablonie? Nowy opis oferty a stary opis.
7. Dobre praktyki – zdjęcia, które sprzedają.
8. Za wszelką cenę – skuteczne pozycjonowanie wartości produktu.
9. Właściwe mierniki sukcesu – dostępne statystyki i raporty, optymalizacja oferty.
10. Jak być skutecznym e- sprzedawcą, czyli jak zwiększyć swoją sprzedaż na Allegro.
11. Jakie błędy popełnia ponad połowa sprzedawców na Allegro?
12. Czym mogę wyróżnić się na aukcji/ofercie?
13. Który model promocji jest korzystniejszy: Ads Allegro czy promowanie?
14. Cross-selling, up-selling i inne techniki sprzedażowe, aukcje stałe –optymalizacja, sposoby promocji na Allegro,czym jest tzw trafność, co na nią wpływa jak ją wykorzystać na własną korzyść,oprogramowanie i automatyzacja – dostępne narzędzia.
15. Dodatkowe obszary wzrostu: Oficjalny Sklep Allegro, Strefa Marek i Strefa Okazji.
16. Pozostałe formaty reklamowe na portalu.
17. Konkurencja nie śpi – Jak to robi konkurencja, że sprzedaje więcej od Nas?
18. Trudny klient czy trudna sytuacja?
19. Alternatywne portale sprzedażowe, które jeszcze istnieją i mają klientów. 20. Dobra i zła komunikacja internetowa (kupujący, sprzedający). Dobry komentarz na Allegro.
21 .Jak się bronić przed kradzieżą zdjęć, opisów?
22. Puste dni sprzedażowe ? – najczęstsze syndromy i błędy.
23. Harmonogram pracy zespołu sprzedażowego – poznaj grafik optymalny.
24. Jak zdobyć VIP i być w TOP 3 branży.
Efekty uczenia:
Uczestnik posiada wiedzę o technikach sprzedaży na Allegro.
Uczestnik posiada wiedzę o schematach, możliwościach i rozwiązaniach usprawniających sprzedaż na Allegro.
Uczestnik potrafi zdobytą wiedze zastosować w praktycznym ujęciu.
Uczestnik potrafi optymalizować wydatki na promocję oraz tworzyć oferty z wysoką popularnością.
Uczestnik ma świadomość tego, że ciągle powinien się doszkalać — podnosić swoje kwalifikacje zawodowe.
Liczba godzin szkolenia: 32 (22h – teorii, 10h – praktyki)
Cena szkolenia grupowego (3-4) 3 750 zł brutto=netto *
Cena szkolenia indywidualnego 5 000 zł brutto=netto *
Po ukończeniu szkolenia zostanie wystawione zaświadczenie o ukończeniu szkolenia i certyfikat
Zwolnienie ze względu na art. 43, ust. 1, pkt. 29 lit c. ustawy z dnia 1 1 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz.U.2018 r., poz. 2774 z późn. zm.), art. 69 a, art. 103 ust. 1 i art. 108 ust. 1 pkt 22j ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. 2019 r., poz. 1482 z późn. zm.)